Venom
Eddie Brock, un jurnalist de investigații, încearcă să-și revină după un scandal, dar devine gazda unui extraterestru care îi dă un alter-ego violent.
Eddie Brock, un jurnalist de investigații, încearcă să-și revină după un scandal, dar devine gazda unui extraterestru care îi dă un alter-ego violent și super-puteri incredibile.