Omul-Păianjen 2
În timp ce Peter Parker se gândește să renunțe la viața de supererou, Omul Păianjen are un nou dușman, pe Dr. Otto Octavius.
În timp ce Peter Parker se gândește să renunțe la viața de supererou, Omul Păianjen are un nou dușman, pe Dr. Otto Octavius, un om de știință cu probleme, al cărui proiect l-a transformat în invincibilul Doctor Octopus.