Chappie
Povestea lui Chappie, un robot al poliției, care începe să gândească și să simtă.
Povestea lui Chappie, un robot al poliției, care începe să gândească și să simtă. În vreme ce oamenii se revoltă și iau atitudine împotriva opresivei poliții robotizate, forțe sinistre încearcă să-l captureze pe Chappie pentru scopuri abjecte.