Elysium
În anul 2154, există două clase de oameni: cei foarte bogați, care trăiesc pe stația spațială Elysium, și ceilalți oameni, care trăiesc pe un pământ suprapopulat. Matt Damon e singurul bărbat care poate aduce egalitatea între aceste două lumi.