Festivalul spiritelor
Niște motocicliști violenți apar neinvitați la Festivalul anual Banshee Spirit – consecințele sunt mortale, iar Lucas și Siobahn trebuie să tempereze puseurile de răzbunare ale localnicilor. Lucas are probleme și cu apariția agentului FBI Xavier.