Mai bine surd decât mort
O tentativă eșuată de a da o spargere la muzeul din Harrisburg are consecințe neprevăzute. Lucas, Carrie și Job își reînnoiesc parteneriatul, cel puțin pentru moment. Mai târziu, Lucas și Emmett îl arestează pe Proctor pentru uciderea lui Hanson.