Petrecerea
Un acolit disperat de-al lui Kai Proctor pe nume Hanson decide să-și facă de cap într-un hambar Amish, vânzând ecstasy artizanal, furat de la Proctor, unor tineri din Banshee printre care e și Deva, fiica rebelă a lui Carrie.