Trenul asasinilor
Brad Pitt e un asasin în misiune într-un tren de mare viteză, care merge din Tokyo spre Morioka, alături de adversari mortali din întreaga lume.
Brad Pitt interpretează un asasin a cărui cea mai recentă misiune îl duce într-un tren de mare viteză, care merge din Tokyo spre Morioka, alături de adversari mortali din întreaga lume. Întrebarea este: cine va fi în viață la finalul călătoriei?