22 Jump Street - O altă adresă de pomină
După ce s-au chinuit să reziste la liceu, ofițerii Schmidt și Jenko merg sub acoperire într-un colegiu pentru a prinde un traficant de droguri.
După ce s-au chinuit să-și croiască drumul prin liceu, pe ofițerii Schmidt și Jenko îi așteaptă alte schimbări majore pentru că acum trebuie să lucreze sub acoperire într-un colegiu și să prindă un traficant de droguri.