Jumanji: Aventură în junglă
Patru adolescenți descoperă un joc video misterios din anii `90 și sunt atrași într-o junglă virtuală pentru a-l rezolva. Transformați în personaje din joc, cei patru caută să deslușească misterele din lumea ciudată în care intră.