Îngerii lui Charlie
Când Elena, o tânără ingineră, descoperă din greșeală o nouă tehnologie guvernamentală, ea atrage atenția unor oameni periculoși astfel că îngerii lui Charlie trebuie să se mobilizeze și să lupte pentru viitorul planetei.