Hobbitul: O călătorie neașteptată
Bilbo Baggins duce o viață simplă până când vrăjitorul Gandalf vine și îl convinge să se alăture unui grup de pitici porniți într-o călătorie.
Bilbo Baggins duce o viață simplă până când vrăjitorul Gandalf vine și îl convinge să se alăture unui grup de pitici porniți într-o călătorie să revendice Erebor, regatul pierdut al piticilor, de la înspăimântătorul dragon Smaug.