Băieți răi pe viață
Marcus și Mike trebuie să se confrunte cu noi probleme – schimbări de carieră și criza vârstei mijlocii – în timp ce se alătură unei noi echipe de elită ca să-l aresteze pe Armando Armas, liderul unul cartel de droguri din Miami.