For Blood
Reapers forsvarer Meridian mod en angribende skare. Pope mistænker Maggie for at stå bag angrebet, mens Daryl træder varsomt. Imens kæmper Alexandrias folk for at beskytte sig selv, da en voldsom storm gør dem sårbare over for zombier.