Acheron: Part I
Daryl leder en mission om at gennemsøge den militærbase, han opdagede. Maggie fortæller sin historie, hvilket medfører en ny mission for overlevelse, som kun Negan kan lede. Eugene og hans hold bliver gransket af Commonwealths paramilitære politi.