The Rotten Core
Maggie, Lydia og Elijah hjælper Aaron og Gabriel på en redningsmission. Midt i kaosset må Negan beskytte Hershel. Et andet sted overtaler Sebastian Daryl og Rosita til at medvirke ved et kup.