Out of the Ashes
Aaron, Carol, Lydia og Jerry tager op til Hilltop-ruinerne for at skaffe smedeværktøj og jagte vildt. Eugenes hold gennemgår introduktion i Commonwealth. Maggie og Negan trasker gennem skoven. Judith og børnene tørner sammen med en gruppe teenagere.