Rest in Peace
Daryl og Carol haster Judith på hospitalet. Rosita, Eugene og Gabriel leder efter Coco. Maggie og Negan griber til våben mod Pamela. Mens Commonwealths borgere tager sig af flokken, samles vore helte til en sidste kamp for at redde deres fremtid.