A New Deal
Carol indgår en aftale med Pamela for at viske tavlen ren på vegne af sine venner. Aaron, Jerry, Lydia og Elijah begiver sig mod Oceanside for at indvie dem i en plan. Commonwealth fejrer stiftelsesdagen.