Acheron: Part II
Maggies mission fører dem gennem en undergrundsbanetunnel, hvor de udfordres af lurende zombier og en genstridig Negan. Sammen med Eugenes hold søger Yumiko efter svar angående sin bror og kræver at få fremskyndet adgangen til Commonwealth.