Maggie, Gabriel og Rosita er adskilt fra deres børn og følger efter en militærkonvoj til en mystisk destination. Ezekiel, Kelly, Negan og Annie befinder sig på en byggeplads. Daryl og Carol følger efter et tog, der har taget Connie med.