On the Inside
Connie og Virgil undslipper nogle zombier og gemmer sig i et hus beboet af mystiske væsner. Pope sætter Daryls loyalitet over for Reapers på prøve på en modsætningsfyldt mission. Kelly forlader Alexandria for at lede efter Connie.