En køreskoleelev påkøres
En køreskoleelev bliver ramt ved Gullmarsplan, og Berra tager dertil for at beskytte beredskabet, der arbejder på stedet. Andreas skal igen til den berygtede trappe i Sundbyberg for at befri en fastkørt bil.