Seriekollision i Hammarby-tunnelen
En seriekollision i Hammarby-tunnelen sender Pelle ræsende til stedet. Flere tilskadekomne er på stedet, og der er travlt med at sikre, at der kommer hjælp, og redningspersonalet kan arbejde sikkert. I Dalarna bjærger Magnus et udbrændt mobilhome.