Fokus på at redde liv
Redningsmanden Reine bliver vidne til en ulykke i den modsatte kørselsretning og er nødsaget til hurtigt at vende om med fokus på at redde liv. I Dalarna bliver Puttes tålmodighed sat på prøve, da han skal redde en bus, der er skredet i grøften.