Bjærgning i skoven
Lindha fra Trafik Stockholm er vidne til en katastrofe ved Södra Länken og sender Benny i fuld fart til stedet. Glenn og hans kollega Jonny står over for en alvorlig bjærgningsudfordring langt ude i skoven.