Berra må mægle
Berra må mægle en ulykke, og så gør han en uventet opdagelse. Reine hjælper en chauffør, der fik sin parkerede bil samlet i løbet af natten. I Örebro får Karin vist sine dygtighed, når hun skal bjærge en gammel brandbil.