Biljagt med brat afslutning
Pelle går ind i en af Stockholms travleste tunneller, hvor der er sket en ulykke, og i en af bilerne sidder en familie med flere små børn. En højhastighedsbiljagt får en brat ende. Pelle tager dertil for at beskytte de involverede køretøjer.