Karrierens sværeste beslutning
Reine står over for en af de sværeste redninger i sin karriere, da en bil vælter af vejen og bliver klemt fast i et skovkrat. Thomas hjælper en familie, der har fået en punktering, og det bliver et kært møde – for alle børn er store fans af Vejens helte!