Lille barn i ulykke
I Jönköping kommer Oscar til et ulykkessted, hvor et lille barn er involveret. Beredskabet har mange enheder på stedet, og barnets mor er i chok. I Örebro får Karin til opgave at bjærge en lastbil og står over for en række udfordringer.