Voldsom kollision på Södra länken
En voldsom kollision mellem seks køretøjer sker på Södra länken. Roiene skynder sig dertil på en højprioritet alarm med tankerne på det værste, mens Trafik Stockholm lukker nedkørslen, så der ikke kører flere køretøjer ind i ulykken.