Bilbrand på E4
Roiene bliver alarmeret om en bilbrand på E4, og da situationen ser ud til at være under kontrol, sker der pludselig en voldsom seriekollision i køerne. I Hammarbytunnelen er en bil brudt sammen, og Pelle fornemmer ugler i mosen.