Berra kører direkte ind i en større ulykke på E4, hvor der skrues op for følelserne. En mistænkelig kørsel i rødt lys skaber noget af en opgave for Micke. Mats skal hjælpe med beskyttelse, da en bus bryder sammen og spærrer et helt kryds i Bromma.