Hugo kæmper med sand
Roiene skynder sig ud til en ulykke, hvor en mor og et barn er involveret i en voldsom seriekollision. Stephie ender midt i et rigtigt trafikkaos, og Hugo står over for en udfordring, da Gotlands sand volder alvorlige problemer.