Mindeværdigt møde på E4
Berra kører direkte ind i en ulykke, hvor en trailer nu spærrer en stor del af motorvejen. Stephie har et mindeværdigt møde på E4, da en lastbil bryder sammen. En fejemaskine, der væltede på et fortov, giver Lutten hovedpine.