Lutten i forvirring
Stephie hjælper Pelle, da der udvikler sig kraftig røg fra en minibus. Lutten ender i en forvirrende situation, da han skal læsse en bil af midt i det centrale Stockholm, og Karin bliver alarmeret om en bilulykke uden for Örebro.