Ordkrig og snekaos
Det er rent snekaos, da Stephie får en alarm til Tomteboda. Pelle ender midt i en ordkrig efter en ulykke på E4, og Natalie henter sin drømmebil hos kollegaen Lasse, mens Axel henter resterne af en ødelagt bil.