Bjergning i tunnel
Peter bliver tvunget til en risikabel redning i en af tunnelerne, der løber under det centrale Stockholm. På Gotland leverer Hugo et dæk til nogle strandede turister. Morgenmadslysten er stor for Stefan i Jönköping, da opgaverne afløser hinanden.