Sveriges bedste låseåbner?
Berra holder hovedet koldt, da han står over for en redning i den værste vandpøl, han har oplevet. I Borås er Rogga skarpere på låseåbning end Fredrik i Jönköping, og titlen som Sveriges bedste låseåbner er på spil.