Pilsnerhæk
I en ulykke opdager Roiene pludselig, at en af chaufførerne lugter af alkohol. En nedbrudt hestetransport volder alvorlige problemer for Mats, og i Jönköping forklarer Fredrik, hvad en pilsnerhæk er.