Krudtrøg ved seriekollision
Ved en ulykke i Hornstull finder en overrasket Berra en bildør, der er kilet fast i en stolpe. En kvæstet bilist vidner om krudtrøg ved seriekollisionen, som Roiene blev advaret om. Stephie opdager en kvinde, der går midt i Årsta-tunnelen.