Turisttog
Pelle bliver alarmeret om en voldsom ulykke i Östberga. Berra og Signe nyder en længe ventet frokostpause, da der pludselig sker en ulykke helt tæt på. Hugo styrter ud, da et turisttog bryder sammen midt i det centrale Visby.