Frostbid
Da de vil køles lidt ned midt i hedebølgen, bruger Tom og Jerry lidt magi for at få det til at sne, og forvandler heksenes verden til et hjemsøgt snelandskab med en ond snemand, hjemsøgte sneslotte og magiske sneboldskampe.