Sorte Sky gik morgentur
Århundredets storm ligger og lurer - eller det gør den ifølge Stærke og Jerry, som er ved at give Tom tilbage af samme skuffe efter han tidligere har plaget dem. Spike bliver også fanget i hysterietover den forestående storm.