Et hus fuld af mus
Imens Rick og Ginger er bortrejst, ødelægger en overambitiøs ung hus-passer Toms planer for at styre hytten. Jerry mæsker sig selvfølgelig i Toms vanskeligheder... indtil hus-passeren opdager musen, og han bliver fjende nr. ét!