Et værre cirkus
Da Tom tror at Jerry er blevet spist af en sulten bjørneunge, må han undvige den vrede bjørnemor under forsøgene på at redde sin ven. Jerry, der ikke har opdaget Toms misforståelse, nyder i mellemtiden det gode cirkusliv.