Loppebid
Dat Tom finder Butch i bad ovenpå, smider han ham ud. Desværre er en ring af kalk i badekaret ikke det eneste han efterlader sig. Med huset angrebet af lopper erklærer Tom, Jerry og Spike krig mod disse irriterende små blodsugere.