Fupforhold på prøve
Toodles' forældre kommer på besøg. Det eneste problem er, at de tror at hun er lykkelig gift og har killinger. Tom lader glædeligt som om, at han er Toodles' mand og får Jerry og Stærke til at spille deres yndige små killinger.