Draget af julestemning
Hildie sender Tom og Jerry ind i skoven for at finde en baby drage, som de bliver venner med på vejen hjem igen. Når Hildie fortæller dem, at hun har tænkt sig at lave dragen om til aftensmad, må Tom og Jerry arbejde sammen for at redde ham.