Onkel Pecos rider igen
Tom og Jerry er i fuld gang, da Tom hører nogen SYNGE historien om en kat, som uheldigt og smerteligt jager en overlegen modstander. Sangen handler om at undervurdere sin modstander. Hver gang Tom stopper med at jagte Jerry, stopper musikken.